Det kliar i fingrarna

Nu kan jag säga att det kliar i fingrarna. Jag vill bara börja renovera om spjälsängen, sätta ihop den och bädda den till bebisen. Jag vill bara köpa allt i bebisvägar nu :) Men snart är det dags. Jag har bara inte hittat så mycket än men om jag kanske börjar leta så hittar jag nog en massa! Det ska först och främst införskaffas lådor till gardroben till alla bebiskläder sen kommer resten och i väntan på att få testköra vagnen så drömmer jag mig bort..


3 av dessa dreglappar/haklappar ska jag beställa hem, men jag vet inte vilka färger.
Det ska kunna passa både en flicka och pojke och det finns så många att välja mellan.


Ett muminpåslakanset till spjälsängen. Kanske ska beställa hem det med,
men det får jag fundera på, kostade 400kr :/

2011-03-03 @ 23:51:36 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefina

Om det ska vara neutralt hade jag satsat på en vit, den limegröna och den orangea : ) Var hittar man dom?

2011-03-04 @ 10:39:33
URL: http://lillamiraklet.bloggplatsen.se
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Jag har det där lakansetet och det är sååå fint, beställ det :D Det kan ju användas så länge!



Ang. dregglisarna skulle jag ta en röd (älskar rött), en ljuslila (passar ju faktiskt på kille och tjej) sen vet jag inte, haha!



Vad kul att du känner att du kan börja shoppa nu. Så kul ju :D

2011-03-04 @ 11:28:23
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Det är mkt möjligt att det är magknip, men att han får det för att han sväljer för mkt luft :/ Men vi får se hur det blir till nästa vecka då jag ska till BVC med honom :)



Vad händer i helgen?



Kramar <3

2011-03-04 @ 11:30:54
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 23!

Ett sånt påslakanset har Saga, de är verkligen värda pengarna! Fint och i underbar kvalité :)



Svar: Ja, jag får också som kramper i magen, och har haft ont sedan igår. Det är ett helvete!

Fick förstoppning utav dem du åt och inte tålde, så nu testade jag att äta Duferon men då blev det så här..

Jag fick tips om ett drickbart tillskott, som ska vara väldigt bra för gravida och som till och med smakar gott :)

Sånt ska jag köpa till veckan!

2011-03-04 @ 11:46:16
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0