Allt är så nytt just nu

Som mitt förra inlägg säger, så sparkar bebisen hela nätterna. Jag kan till och med vakna av att jag får sparkar. Och inatt när jag sov som dåligast hittills så låg jag och funderade på massor. Är det farligt att sova på sidorna? Är det farligt att sova på ryggen? Mår inte barnet bra? Det är typ sånt jag ligger och funderar på. Tänk, och tänk, om något är fel. Därför sparkar bebisen mycket. Kan det ha med att jag har sammansdragningar ofta? Hmm..

Har ni några tips, ideer eller bara åsikter, bara skriv. Någon kanske man få mig att sluta oroa mig för lilla minsta!

2011-03-10 @ 11:13:39 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack såå mycket =)



OK vad skönt att du börjar må bättre. Jag försöker md njuta såå mycket det går =)



Ha en en bra dag!!

2011-03-10 @ 11:51:43
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Angelica - Gravid v41

Jag skulle nog tro att den sparkar för att du inte rör dig lika mycket. :)

Jag tror absolut inte de är för att de är något fel!

Det är nog en nattbebis helt enkelt =)



Men de är aldrig bra att oroa sig så jag skulle råda dig att prata med din BM och få råd därifrån. Kanske du inte behöver oroa dig!

2011-03-10 @ 12:11:10
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Sofie, Texas & lillan i magen

Kul att du hittade in på min blogg, tack för komplimangen (själv tycker jag mest jag ser stor ut nu =))



Grattis till er också, mysigt med ett sommarbarn!



Ang sömnen så är det svårt att veta hur man ska ligga, jag saknar att ligga på mage, kan inte ligga på rygg för då svimmar jag och ligger jag på vänster sida så blir jag kissnödig =D



Oron hör till, h*n sparkar säkerligen lika mycke på dagen men då rör du dej ju och inte känner det på sama sätt.



Har du en bra bm som du kan prata med?

Du ska ju inte behöva vara orolig, ska ju kunna njuta också!

2011-03-10 @ 22:53:14
URL: http://daughterofrock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0