Tack - Ni är underbara

Jag vill tacka alla så jätte mycket för all omtanke ni gett mig. Jag avskyr att inte tacka er personligen, men jag har ingen ork just nu att svara alla så jag tackar er här. Det betyder jätte mycket, ni anar inte. Man får ett stöd och känner sig tänkvärd, vilket är ett super bra stöd..

Nu ska jag ta hand om min väldigt värkande rygg, som håller på att gå av snart känns det som. Jag hoppas att ni alla, med barn i magen eller inte, mår bra och njuter av vädret vi har. Det är fel att klaga efter denna vinter!

2011-06-08 @ 23:51:28 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej!!! Hoppas så för din skull att du slipper gå över tiden det e inte alls kul.Jag var rädd att jag skulle gå över men min kom en dag innan.Hur underbart det än e att vara gravid så får man lov o gnälla lite speciellt i denna värmen.Din bebis har bf samma dag som jag o min man varit ihopa i 9år :) sköt om dig o vila mycket kram

2011-06-09 @ 02:56:03
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/
Postat av: Snart mamma till två

Hoppas din bebis kommer snart! Hur många dagar har du kvar till bf nu då?

2011-06-09 @ 09:55:18
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma till Saga & gravid i vecka 37!

Förstår att du inte orkar sitta och svara på kommentarer, jag orkar inte heller och har längre till BF än dig.



Nej, nu ska vi passa på att njuta utav solen(trots att den är en gnutta jobbig, då man är gravid och värmekänslig) för snart är vintern här igen!

2011-06-09 @ 18:27:56
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0