Svar på kommentar

Svar till dig Matilda (fanns ingen angiven mail eller bloggadress)
Tack så mycket, äntligen är hon här. Efter mycket längtan och genom mycket värk och smärta så är hon här.
Jasså, vad kul, då är det snart dags för dig. Hoppas du mår bra den sista tiden och att sommarvärmen inte är allt för jobbig. Jasså fick du? Jo Malva är inget vanligt namn, därför gillar jag det. Jag ville inte döpa mitt barn till något som jag kände var väldigt vanligt + att jag har i snart 8 års tid gillat det namnet. När hon föddes var det givet att hon skulle få heta Malva, det kändes 100% rätt!
Ta hand om dig och all lycka till med förlossningen och din son/dotter :) Kram

2011-06-14 @ 10:09:36 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda igen

Vad fin eran dotter är! Hon passar verkligen att heta Malva :-)



Ja väldigt roligt sammanträffande, jag gillar också Malva för att det är ovanligt, men inte "konstigt" om du förstår vad jag menar. Om vi får en pojke ska han antagligen heta Malte.



Skriv gärna mycket om hur det går för Gizmo och bebisen, vi har nämligen också hund. Gusten en blandras på ett år.



:-)

Mvh/Matilda

2011-06-15 @ 10:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0