Spa för Gizmo

Efter Gizmos första promenad nu på morgonen så fick det bli att ge han ett lite spa :)
Okej inte för att han direkt gillar allt men han är iallafall nybadad sen någon dag sedan, han har fått en riktigt genomborstning av pälsen, klippa klor, tvättade ögon, borstade tänder och en ny sats frontline i nacken.

Vi fick använda köksbordet som arbetsplats då jag inte kan vara på golvet pga min mage och fogarna. Hade jag haft plats i lägenheten, ett hus eller trädgård hade jag skaffat mig ett klippbord, men köksbordet fungerar utmärkt till min lilla älskade goa hund :) 



Jag är förresten sååååååå glad :) Jag hittade hans andra bättre halsband. Har fått användt hans läderhalsband med små nitar på då jag trodde det var borta. Men i hans "pälsvårdskorg" så låg det, längst underst. Så nu åker det på igen. Det sitter bättre på Gizmo och ag kan "styra" honom lättare med det halsbandet..

2011-06-04 @ 09:13:31 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina - BF 5 juli

Soldyrkare som jag är så kan jag inte hålla mig ifrån solen ;) Ligger på min syrras baksida så det är inte så många som ser mig hahaha...men i denna värme så skulle stranden inte vara helt fel om inte min pojkvän skulle ha jour...(stranden ligger något för långt bort) :P



Men jag känner mig verkligen svullen i kroppen nu. Rumpa, lår, armar, ansikte...allt börjar liksom svälla upp lite extra :P Men men...det får man stå ut med :) så jag trotsar min kroppsångest ;) Tycker jag att du ska göra också! Jag som alltid sagt att en gravid har den finaste kroppen (så tycker man när man ser andra iaf...) ;)

2011-06-04 @ 09:26:22
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Linda Rangfeldt - BF 21/6

Gud vilken söt voffsing :)

2011-06-04 @ 10:52:27
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, tiden går så snabbt! Och du har snart BF ser jag, minns det som igår jag du läste att du var gravid, hihi :)

2011-06-04 @ 11:46:39
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: sarah

gud så sööt!

2011-06-04 @ 11:49:55
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: Jennie (mamma till en liten flicka och en liten pojke)

Sv:Jo på nätterna vid jag tror var 3 tillfällen 2 veckor innan men det höll aldrig i sig mer än 3 timmar. Med August hade jag prematura sammandragningar men när vattnet gick med honom ändrades karaktären på "förvärkarna" till samma jag hade med Signe. Med honom gick vattnet när jag låg och sov. Tack förresten=)

2011-06-04 @ 12:31:59
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0