Sommaren är här

Usch vad det är stekhett här. Inte för att man ska klaga nu när värmen, solen och SOMMAREN är här men när det står stilla och lilla Malva är varm i bara blöjan, då är det inte kul. Moderinstinkten talar!

Öland var toppen. Så underbart skönt att få komma ifrån "stan" lite och ut på landet. Gizmo fick gå i en långlina på 20m och kunde röra sig fritt. Men konstigt nog så skulle han ändå vara nära oss hela tiden. Hade jag haft han lös hade han lätt stuckit den lilla knasbollen. Malva fick ligga på en filt i bara body i skuggan och gud så skönt hon tyckte det var. F*n jag vill ha trädgård och ej bo i lägenhet. Nästa sommar säger jag bara :)

Det gick bra på BVC med Malva. Hon är 52 cm lång nu (alltså vuxit 3 cm sen hon föddes) och vägde något på 3,7 kg. Kommer ej ihåg exakta siffran nu på rak arm. Men det låg nära 300g i ökad vikt! Hon har fått fin färg med och allt såg toppen ut med lilltjejen. En riktigt docka är hon allt..



Pappa och Dotter mys! 2 av mina 3 favoriter <3

2011-06-29 @ 17:40:30 Malva 0 - 3 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Så mysig bild på pappa o dotter :) o härligt att allt gick bra på Bvc.



Kramisar

2011-06-29 @ 20:14:32
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Det är så skönt att dom växer som dom ska!



Hade jag fått välja väder hade jag velat ha ca 20 grader, inte mer. Mest för Moas skull.. Stackars dom små som blir påverkade i denna värmen!

2011-06-30 @ 08:51:09
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Fin bild på far och dotter! =)



Ha en bra dag gumman!

2011-06-30 @ 09:13:19
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0