Midsommar

Jag vill önska och hoppas att alla hade en bra midsommar såhär i efterhand.
Jag hann inte med ett inlägg igår. Det var full rulle från morgonen. Men igår "firade" vi midsommar med Mickes syster + hennes familj och en vän till henne. Vi med barn hade bebisträff på midsommar, mycket trevligt. Så vi var ute hos dem en bra stund, sen åkte vi hem för att grilla och sedan slocknade jag.. Men en mycket trevlig midsommar hade vi, och idag börjar äntligen sommarkrysset :) Som jag har längtat..

Inatt har jag fått mycket mer sömn än vad jag har fått nu på flera veckor. Min underbara sambo tog Malva till 4 tiden, sen var det min tur, alltså hon ville upp nu vid 6, så vi har varit uppe nu i några timmar och ska faktiskt sova lite till när Malva väl somnar sedan, just nu kämpar hon med magen men snart så somnar hon nog.


Malva igår på midsommar, i sin första rosa klänning :) <3

2011-06-25 @ 08:14:55 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Så söt :)

2011-06-25 @ 19:39:38
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åhh såå söt hon är :)



Nu är våra pojkar också hos oss, såå härligt :)

2011-06-25 @ 22:05:24
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Pernilla Kiruna

Oj så otroligt söt hon är i rosa, passar verkligen henne. :)

2011-06-26 @ 19:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0