Golvfläkt - Vilken uppfinning

Jag vet att min blogg är tråkig just nu, men jag är så trött nu så jag orkar inte blogga. Jag orkar knappt gå ut med Gizmo men snart är det över och jag är tillbaka som vanligt.



Jag måste bara säga att golvfläkten är absolut en av de bästa uppfinningarna ever. I och med att det står stilla i vår lägenhet så är det toppen med en fläkt som kör runt på helvarv. Gizmo älskar den med, fast på avstånd då :) Min svullna kropp är placerad i fåtöljen cirka 3 meter ifrån fläkten och det är sååååå skönt!

(bilden är lånad ifrån clas ohlson, där vi köpte vår)

2011-06-08 @ 23:44:11 Inredning Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Åh, jag ska köpa en!

Min försvann tyvärr i flytten :(

2011-06-09 @ 07:41:05
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Marie

Klockren uppfinning. Vi köpte två igår då vår lägenhet också blir som en bunker. Inge bra för bebis att det står stilla..



Du kämpar på tappert. Snart snart är din bebis hos dig och du har glömt hur jobbigt du har det nu. Tro mig =)

2011-06-09 @ 09:14:57
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0