Blommig klänning och matning

Idag har min bästa vän Madde varit hos oss och gosat med Malva för första gången.
Och passande var det då Mava var vaken och det blev en hel del prat och mys. Vad min tjej börjar bli stor, redan 2 veckor och jag märker redan vilket skillnad på hennes utveckling. Jag njuter av varje dag fast att jag önskade att hon ville sova på nätterna och vara mer vaken på dagarna. Malva fick 2 fina paket av Madde. En vit kofta som hon kan ha sedan mot de sena kvällarna och en super söt blommig klänning. Jag VET att Malva kommer bli super söt i dem sedan. De är i storlek 62 så hon ska bara växa till sig, sen kan hon ha det. Toppen mot sensommaren! Och jag fick fina blommor, vilken underbar bukett <3 Tack gumman, tusen tack!
Jag har fixat och donat här hemma nu, så nu ska jag mysa ner mig i soffan med min familj <3 Ska försöka hinna in imorgon med ett inlägg, men vi får se vad vi hinner med!

2011-06-23 @ 20:42:19 Malva 0 - 3 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Åh vilken fin vän du har! =) Superfina saker ni fick! =)

2011-06-23 @ 22:12:09
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Åh, ja tiden går så himla snabbt!



Superfin klänning hon fick lagom till midsommar :)

Trevlig dag på er!



Kram kram

2011-06-24 @ 07:49:23
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, så fin hon kommer att bli =)

2011-06-24 @ 08:09:42
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0