Bästa onsdagen på läääänge

Idag har jag haft absolut den bästa onsdagen på länge. Har myst med Micke en stund då och då under dagen, varit ute och busigt med Gizmo i massor, fått underbart besök av Jenny ikväll och nu slutligen filmmys med sambon. Jenny kom hit ikväll och bara var och jag kan säga hur uppfriskande det har varit. Även om jag haft ont och värk i kroppen så har jag haft en helt underbar dag. Solen och värmen har varit här hela dagen med, toppen :) Men ikväll bakade Jenny och jag en hallon/blåbärs paj med glass och vaniljsås, mums så gott och bara njutit av varandras sällskap. Det kanske är sista gången vi ses innan bebisen kommer, vi får hoppas det så nästa gång vi ses så är bebis här!

2011-06-02 @ 01:51:14 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0