1 vecka - 7 dagar kvar...

... till BF. Men h*n får gärna komma nu. Vet dock inte varför den inte vill ut. Ett tag verkar bebis ha så brottom ut men nu bara stannar h*n upp. Jag hoppas att bebis vill komma nu i helgen, och skulle inte bli förvånad om allt sätts igång ikväll när sambon jobbar. Så antligen får du ge tecken inom 2 timmar att du tänker komma inatt eller så får du hålla dig inne tills imorgon :) Och bara för att vi har lite småsaker planerade i helgen så skulle jag inte förvåna mig om du ska göra det tungt för mig.. Det är nu så många som är nyfikna på dig, och din pappas tjat att du ska komma ut börjar bli lite tröttande för mina öron att höra!


Mamma & Pappa <3 Dig bebis


2011-06-03 @ 12:26:57 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Min förlossning tog 37 timmar från första värk :) Så de kan ju ta tid med och då vill du nog att de startar Nuuu :D

2011-06-03 @ 14:40:42
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Fin bild =)

2011-06-03 @ 19:46:31
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0