Ny telefon

Jag har bytt upp mig till en ny mobil med en bättre kamera än min gamla, samma abonnemang + större mobil. Alltså en iphone 4 fick det bli, vit. Jag är än så länge super nöjd men kan inte med den riktigt så när jag ej göra hemmasysslor eller är med Malva så lär jag mig telefonen, Därför har det blivit mindre bloggande och kan bli så nu tills imorgon eller så. Värmen är jätte jobbig för mig men absolut värst för Malva. Så mycket tid går åt henne och jag ger henne all min tid <3 
Så gårkvällens inlägg var ifrån mobilen, därför blev det ingen bild. Så inlägg utan bild är oftast ifrån mobilen från och med nu :) Nu har Malva sovit i en timme, sedan 1 idag, så nu ska jag lägga mig på soffan ett tag innan hon vaknar, för sedan vet jag inte när hon somnar igen,..
God söndag på er alla, ska vara på kommentarerna imorgon när Micke är hemma (han jobbar just nu)

2011-07-03 @ 21:55:04 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

jag har en gammal skitmobil.. har aldrig haft sug efter nån ny, förrän nu.. fast förmodligen får det vänta tills min 20-års dag =)



tror man kan mmsa in inlägg från telen.. och på så sätt få med bild =)

2011-07-03 @ 23:02:19
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig, och din fina familj!

Malva växer så det knakar och är så söt!

2011-07-03 @ 23:28:18
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Snart kommer du bara älska denna telefonen! :)

2011-07-04 @ 00:53:34
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Kul med en ny mobil, skulle också behöva införskaffa mig en sådan. Har en som e typ 3 år gammal, haha :P



Förstår att det är helt underbart, visst är de nå speciellt med att vara mamma? Man kan liksom inte förstå det först man själv är där :)

Haha, de där med oroligheten förstår jag. Kollar fortfarande så Milo andas 100 ggr per dag :P



Ja visst har han, kan inte fatta att han redan är över 7 månader. Jisses, snart blir det liksom ett års kalas? Haha :)



Kramar

2011-07-04 @ 11:27:29
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0