Lille gizze

Finns det något mer bättre än den lyckan man får se när man kommer hem?
Gizmo blir sååååå glad och ska alltid hälsa på mig först och hämta sin favorit leksak.
Jag bara älskar min pälsboll sååå <3




Det blir en kastrering på Gizmo efter sommaren. Punkt slut.
Han blir alldeles för stressad när det kommer andra hundar och han kan inte slappna av på våra promenader. Han ska ha full koll om det kommer någon hund, och det är inte sunt för honom. Jag märker hur otroligt stressad han är och det gör ont att se han sån. Så jag hoppas lite att en kastrering ska få honom att lugna ner sig eller slappa av lite. Men vi jobbar på med våra övningar under tiden..

2011-07-25 @ 17:51:00 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Det är så härligt när man får ett sådant välkommnade när man kommer hem oavsett om man varit borta två timmar eller bara varit i tvättstugan :)

2011-07-25 @ 18:20:21
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Vi har kastrerat båda våra hanhundar, skall man inte avla på dem så är det sundast & snällast på dem tycker jag..

Hihi han köpte den på Torp köpcentrum här i en leksaksaffär tror jag;)Alfred älskar den är lite för liten än för att komma på alla finurligheter men snart så..

2011-07-25 @ 21:27:37
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Vilken sötnos han är! :D

Kram

2011-07-25 @ 21:33:19
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0