2 år och första bebisträffen

Igår fyllde min älskade vovve 2 år.
Herregyd vad tiden går fort. Dock känns det som han har funnits i vårt liv för alltid. Så igår och idag på förmiddagen blev det så mycket bus och mys som det gick att ge honom, och gud vad vi har busat. Jag tog en av hans leksaker, stoppade under magen och kurade ihop mig så fick han kämpa för att ta leksaken :)





Strax ska vi iväg och träffa alla föräldrar + bebisar ifrån vår föräldrargrupp.
Det ska bli så kul att träffa alla igen men framför allt se alla dessa små underverk. Jag kan tänka mig att de har också vuxit lika fort som Malva har. Alla juni barn blev juni barn, så det var ju kul. Vi skulle ha setts i parken men det blåser som tusan här och har/vräker ner regn hela dagen så vi blir inne istället!

2011-07-14 @ 15:42:06 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Roligt med bebisträff, vi skall inte ha det förän i slutet av augusti och då är alla våra bebisar ca 3 månader, vissa 3,5 månad till och med.

2011-07-14 @ 16:33:00
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Felicia - 18 år & blivande mamma

sv: Ja jag hoppas det! :) hihi. Kramis

2011-07-14 @ 17:12:24
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Lovisa

Vad kul för er (och grattis till Gizmo!)!



Vi bor på Bremerlyckan nu och tillhör också Stensö. Jag har tappat kontakten med de flesta gamla kompisarna här i Kalmar och min sambo kommer ju från Östergötland så vi känner att det vore kul med föräldrargrupp för att få lite social boost. Sen om man lär sig något har vi nog inte funderat på :p



Har du hört något om de öppna förskolorna i stan? Jag läste på kommunens hemsida att bl.a. Måsen har aktiviteter för de som är under 6 månader nu till hösten, funderar på att testa.

2011-07-14 @ 20:42:28
URL: http://lillalois.blogg.se/
Postat av: fia

haha ja det är fruktansvärt skönt att hon sover nästan hela nätterna och så långt inpå morgonen, men det resulterar ju till en riktigt vaken bebis på dagen, hon sover inte mycket alls på dagarna alltså, så man hinner ju inte få mycket gjort! eller jo, nu när hennes pappa är hemma och har semester, men när man går hemma själv, då blir det inte mycket gjort när man har en unge som knappt sover och vill ha uppmärksamhet tills det är dags att sova:p

2011-07-14 @ 21:45:11
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vi har haft en jättebra dag :) Jag är helt slut efter allt städande och fixande, men det är det värt. Är jättenöjd med den nya soffan!



Hur har ni haft det då? Bebisträff och allt? :D

2011-07-14 @ 22:48:00
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0