Sovit med öppen mun

Vaknade imorse av att jag var jätte torr i munnen. Jag började hosta något fruktansvärt och hade ont i halsen. Men efter att ha druckit en halvliter citronvatten (älskar citronvatten, fast mina magsår kan göra ont ibland) så är allt tillbaka till det gamla vanliga :) Jag har förmodligen sovit med munnen öppen, det har hänt några gånger tidigare och då har sambon sagt jag ska stänga munnen för annars blir jag torr..

Graviditeten har blivit bättre. Jag spyr visserligen varje morgon, men ibland får jag behålla frukosten och ibland inte, ibland mår jag jätte illa hela dagarna, ibland vissa stunder och ibland inte alls.. Så det varierar från dag till dag. Vi har vårt andra ultraljud nästa vecka, det ska bli kul att få se den lille. Nu var det trots allt några veckor sedan, eller snarare lite mer än 2 månader. Och magen den börjar växa på nu, så v får hoppas att den lille mår utmärkt där inne i värmen? Är det varmt vatten hon/han ligger i, någon som vet?

2011-01-12 @ 12:06:52 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ gravid vecka 37

Brukar också vara torr i munnen väldigt ofta när jag vaknar, jobbigt värre!



SV: hehe nej tyvärr gör det nog inte det ;) men dom är köpta i en liten babyaffär som heter Grynet, märket är name it så tror man kan hitta det på många ställen :)

2011-01-12 @ 17:12:56
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0