Söndag

Idag märks det tydligt att det är söndag anser jag.
Söndagar är för mig de dagar då kan man kan sova hur länge man vill, bara ta det lugnt och inte göra något alls. Jag har bara myst med min sambo hela dan då han har åkt för att jobba natt för en timme sen. Jag skulle ha tvättat idag men jag orkade inte, så vi ska ta tvätten nu i veckan hade vi tänkt.
På tisdag har jag ett planeringsmöte med arbetsförmedlingen om mina sista 5 månader som arbetande innan jag går på mamma-ledigheten. Vi får väl se vad de säger och om vi kan komma överrens om något. Jag ska iallafall gå lite kurser hade jag tänkt nu under våren. jag har del mål och drömmar som jag vill uppnå efter mamma-ledigheten och under tiden tar jag några kurser så jag har mer i utbildning och att få utvecklas som person.
Till alla er som har gått på mamma-ledighet, eller ni som vet vad ni ska göra efteråt. Vad kommer ni att återgå till eller syssla med efter ledigheten?



Gizmo satt igår och väntade på att Leon skulle bli klarammad, han väntar tålamodigt..

2011-01-09 @ 19:02:18 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid v 36 ♥

Jag har ett jobb att återgå till efter ledigheten, men jag funderar på att kanske plugga... vet dock inte till vad :P

2011-01-09 @ 20:00:20
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Anna - Mamma till Saga och i längtan efter pyret i magen med BF 1/7-2011!

Härligt att det tog sig direkt!



Efter min mammaledighet, som jag precis avslutat tänkte jag först plugga men då jag blev gravid igen ganska snabbt så bestämde jag mig för att söka lite deltidsjobb :)

Fick ett ganska snabbt så nu börjar jag jobba min första riktigt dag imorgon som medlemsvärvare :)



2011-01-09 @ 21:04:57
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0