Middag hos mamma

Sambon åkte för en timme sedan till jobbet så nu ska jag hem till mamma, eller rättaresagt jag och Gizmo ska dit och äta lite middag. Det är så tråkigt att äta själv och jag är såååå sugen på mammas mat. Visst är det något speciellt att få komma hem och få maten lagad och klar av mamma? Tog mig en snabbdusch och hoppade i mina nya jeans, super sköna :) Ni får ursäkta kvaliten på bilderna, men jag kan inte med min kamera, försöker lära mig den.


Som ni ser på bilden är den suddig, vet ej varför den blir så, men om ni tittar på magen så är den liten men nu börjar den saknta men säkert krypa runt om höfterna. Tror att det blir en flicka :)


Magen ifrån sidan, helt tom och det syns tycker jag. Så fort jag får i mig lite att äta så blir den stenhård och mycket större + att byxorna ger nu ett bekvämt stöd under magen..

2011-01-07 @ 14:59:22 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Jätte skönt att äntligen må bättre måste jag säga.. Speciellt efter tre omgånger, inte helt rättvist kan jag tycka ;)



Vad kul att få se lite bilder på magisen, mys! Nu börjar det ju synas! Jätte fin är du!

2011-01-08 @ 12:58:16
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0