Livet är bra

Idag fick jag mig en sovmorgon och det var skönt måste jag säga. Men gud vad jag har drömt och tänkt på bebisen inatt. Jag bara längtar, men samtidigt är det skönt att det är halva tiden kvar. Men den första tiden har gått så fort. Jag är nog lite chockad över hur fort det egentligen går, fast att det kommer kännas som tiden kommer gå sakta när man väl börjar närma sig slutet på graviditeten.

Idag har jag varit på stan med min underbara mamma en stund. Ett puder och ett linne att växa i införskaffades. Visar det imorgon :) Har det på mig nu, för det är skönt att ha något som sitter slimat, har nämligen fått lite klåda nu när magen börjar bli hård och stram så kliar huden lite :) Men jag älskar det, min lilla mage..

Nu ska vi handla lite ingredienser till maten, så jag ska få övningsköra. Det kommer gå toppen, som alltid. Bara svårt på vissa vägar som är hala men jag fixar det :)
Bjuder på en bild på Gizmo så länge, han älskar nämligen hårband..



2011-01-18 @ 15:53:47 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikaela - gravid i vecka 35

Symaskiner är inte billiga, tråkigt nog! :( Men oj, vad mkt man kan göra själv om man liksom bara läser innantill, eller har en hjärna full med idéer! Skulle vara så praktiskt om man hade än för då skulle man pyssla, och göra fint i alla vrån utan att inhandla annat än tyg :P

2011-01-18 @ 20:41:31
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till de två

Så söt :)

2011-01-21 @ 11:36:00
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0