Lång dag

Idag har det varit en lång dag för min del.
På förmiddagen åkte jag och sambon och hämtade hem vårt renoveringsprojekt till bebisen. Det är egentligen mitt projekt, men jag vet att älsklingen kommer att hjälpa mig. Han kommer inte kunna hålla fingrarna i styr!

Efter det så åkte vi till hm och letade mamma-jeans. Jag använder inte "vanliga" byxor utan det måste vara jeans, känner mig inte bekväm i annat material om det inte är strumpbyxor eller sånt. Jag testade flera olika modeller men är kräsen och hittade bara ett par. Det blev ett par stuprörsjeans med ett brett resårband i midjan, jag klarar absolut inte av de byxor där man har typ ändå upp till bysten, nej det funkade inte för mig. Men jeansen var väldigt sköna och de kommer jag trivas super i.

Sedan har vi storstädat idag med. Har städat ut julen totalt nu och sedan storstädat från topp till tå, så nu känns lägenheten riktigt fräsch. Har verkligen inte orkat bry mig så mycket om städningen innan, mått så dåligt. Men jag har lärt mig hantera mitt illamående och värken så nu är det bara att leva på som vanligt trots allt, för i slutänden är allt värt det.

 

2011-01-06 @ 17:59:08 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 35

Fina! Hoppas dom passar även om några månader :)

2011-01-06 @ 19:14:56
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 35

Fina! Hoppas dom passar även om några månader :)

2011-01-06 @ 19:16:06
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0