Lång dag

Idag har det varit en lång dag.
Vaknade runt 7 tiden när sambon kom hem från jobbet, sedan dess kunde jag inte riktigt somna om. Jag skulle bara gå bort till Monika en stund på en kopp te, men det blev flera timmar av prat, städning och sedan kom tv4. Det är komplicerat att berätta men det var iallafall en lång dag och jag känner mig helt slut nu. Magen är stenhård och det kliar super mycket, huden börjar bli så spänd så jag tänkte ta en varm dusch och sedan smörja in magen. Var på apoteket och fick en kräm som jag ska smörja magen med, får se om det blir bättre!

2011-01-31 @ 19:00:39 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ gravid vecka 40

SV: Ja eller hur! Jag blev helt paff när hon sa det, var helt säkert på att det bara var 2 veckor man kunde gå över.. Nu tror jag dock inte chansen är så stor att jag går över mer än 2 veckor imed jag vart lite öppen och så. Men skulle det hända, hade jag inte gett mig. Mitt första bf datum var liksom 17 januari, tänk då om det stämde och jag går över till 1 Mars, då lär ju hon inte klara sig ens :S

2011-01-31 @ 21:13:37
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0