Julen åker ut

Nu har jag bestämt mig, Julen ska ut.
Jag har egentligen ingen aning om när julen ska ut, men i slutet på denna veckan så ska det vara ute ur mitt hem iallafall. December månad har varit mysigt men jag saknar mina vanliga dekorationer, så nu får det vara nog.

Jag gillar det mesta som är stilrent, som vit, svart, silver, grå, gröna växter, höga krukor, ljus.
Mitt ena köksfönster ska få sig en makeover, kommer visa bilder senare på det..

 

 

 

2011-01-02 @ 20:18:44 Inredning Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan!



Nu ser jag att du skrivit tidigare också, men har nog helt glömt bort att svara, vimsig som jag är. Tur att du skrev igen! Vad roligt att vi båda bor i Kalmar och nästan ska ha barn samtidigt! Vi vet inte om det är en pojke eller flicka i magen, men den 18/1 ska vi på rul och då får vi förhoppningsvis reda på det! Vet ni om det är en prins eller prinsessa? :)

2011-01-03 @ 12:43:45
URL: http://annathomsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0