Hand och fotavtryck

Igår kväll eller natt ska jag kan säga, så låg jag och tänkte på att jag skulle ha gjort ett framtassavtryck på Gizmos tass som valp, men ack det glömde jag ju bort. Så jag ska faktiskt köpa fingerfärg och göra ett avtryck någon dag när det passar. Jag vill ha det i min scrapbook / minnesalbum.

Men det var bara en tanke som ledde till flera tankar. Att jag vill göra ett gipsavtryck på min höggravida mage i framtiden + hand och fotavtryck på mitt efterlängtade barn!





I Gips

Innehåller material till att göra 3 inramade hand- eller

fotavtryck i barnstorlek. Avtrycket görs i saltdeg,

recept medföljer. De medföljande färgerna kan även

blandas till rosa och ljusblå nyanser. Satsen innehåller

kartongramar, röd, vit och blå hobbyfärg,

Alabastergips, upphängningsöglor, 3 plastfilmer,

plastunderlag, sandpapper, tejp, pensel, lim och vägledning.

Kostnad 219kr.















I fingerfärg på canvas

Gör egna tavlor med tryck av barnens händer eller fötter.

Tavlor som blir ett minne för livet! Satsen innehåller 2 st

Deep Edge Canvas (djup 36 mm) 20x20 cm, 3 fingerfärger

à 45 ml för textil (rosa, blå, svart) och 1 roller 4,5x17 cm.

Kostnad 199kr.

2011-01-14 @ 21:03:28 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Louise- väntar på min skatt

Jag har också bestämt mig för att göra lill*ns hand och fotavtryck sedan. Kommer nog vara kul att ha senare :)

2011-01-23 @ 13:16:47
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0