Goa sambo

Innan idag när vi var och handlade och jag körde, så skulle jag backa ut ifrån pakeringen och frågade om hur jag skulle ratta bilen för att komma rätt. Men inget svar fick jag ifrån honom och jag börjar sakta men säkert rätta åt ett håll och upptäckte det var fel håll. Men innan jag hinner reagera hejdar sambon till och säger det var fel håll, NÄHÄ? och innan dess sa han att jag bör lära mig av mina egna misstag..

Plus att när vi satt och läste lite ut tidningen Vi föräldrar - Gravid, så är det en artikel om vad som sker med bebisen vecka för vecka. Han började läsa på vecka 19 och insåg hur stor bebisen egentligen är, helt plötsligt säger han
Sambo"Aha är hon/han så stor, inte konstigt du är tjock"
Jag: "Va? Jag är inte tjock, inte än. Bara gravid"
Sambo: "Jag menade inte tjock tjock, snarare att nu börjar magen växa och bli stor, MAGEN kommer bli tjock"

Det är tur han är söt annars hade han fått sig en släng av mina gravida hormoner :)


En väldigt tom mage här och det syns. Magen är alltid mindre på morgonen än på kvällen!

2011-01-11 @ 17:15:42 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

haha , du är så fin i din gravidmage, du kommer inte bli tjock utan du kommer att få en stor mage med en bebis i :) <3

2011-01-11 @ 17:51:11
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 36

Dom säger så roliga saker ;) Haha.

Min sambo sa, när jag var ungefär i dom veckorna du är nu att:

"Du är som en illusion.. Du kommer in rakt framifrån och ser sexig ut och sen vänder du lite på dig och ...... öh .. ser ännu sexigare ut ...... för du är ... rund"

Haha! Han tänkte ju såklart säga att när jag vänder på mig så faller illusionen och så ser man att jag är rund och tjock och inte så sexig som rakt framifrån, men han lyckades få ett bra slut på meningen ändå ;) ÄNNU sexigare? Whoa - tack!

2011-01-11 @ 19:57:36
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0