Babyshower?

Babyshower eller inte?
I Sverige är det inte lika vanligt att man har en babyshower som det är i USA. Där är det vanligt och jag tycker det verkar såååå mysigt. Där alla sina närmsta vänner och familj samlas och blir inbjudna och delaktiga, det är ju trots allt ett nytt liv som har blivit skapad och kommer förändra många människor runt omkring den nya familjens liv. 

Därför tycker jag det är jätte tråkigt att det inte är så vanligt i Sverige, fast jag har läst och hört om vissa som haft det just pga hur mysigt det är att bjuda in sina närmaste in i det nya livet. Jag hade velat haft det, med tanken på hur många av mina UNDERBARA vänner som ser lika mycket (om inte vissa mer än andra) framemot detta mirakel som vi gör, då är det klart jag vill bjuda in dem.



Är det fel att bjuda in sina närmsta vänner på en babyshower?

2011-01-02 @ 22:45:22 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh herregud vad mysigt!

Absolut och klart du ska göra det, jag kommer komma =)

Lycka <3

2011-01-03 @ 17:27:37
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 34

Jag tänkte ha en babyshower men det har inte blivit av, nu är frågan om man orkar.. Vänta inte för länge bara!

2011-01-03 @ 18:34:33
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid v 35 ♥

Vill man ha en babyshower så är det klart man ska ha det :)



Sv: Jag börjar var skitnervös inför förlossningen...

2011-01-04 @ 09:18:49
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Jessi Fox

Vet inte var jag kommer tycka i framtiden.. Men åsikterna kring det nu är mest som när man konfirmerar sig - för presenternas skull.

2011-01-08 @ 20:00:23
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0