Vattenmelon och citron

Nu har jag äntligen själv testat den nya smaken av Loka - Vattenmelon och citron. Men jag måste säga att den smakar mer citron och jag trodde den skulle vara godare än vad den var. Så lite besviken blev jag, men ändå är den helt okej att dricka. Jag dricker annars alla möjliga smaker så den går ner den med :)

                             

Det fick bli lite lördagsmiddag idag. Kassler med klyftpotatis, svampsås, broccoli och stekt svamp till. Det var gott, men åt inte alls mycket. Vet inte vad det har varit med mig idag. Har ingen mat lust och äter inte alls så ofta och lite som jag ska. Tror det är min förkyldning som inte har släppt än som spökar..

Nu ska jag iallafall ta lördagsmys. Ska borsta Gizmos päls först sen blir det att krypa ner i soffan och gosa med min sambo. Imorgon ska han iväg igen och jobba så man får passa på medans man kan!!

Jag önskar er alla en bra helg och vi får hoppas på sol imorgon med :)

2011-02-12 @ 18:27:08 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0