Topparna är nu klippta

Idag tog jag och Gizmo en promenad bort till Fia som skulle klippa mina toppar. Det försvann ungefär 3 - 4 cm i topparna, så nu känns håret mycket bättre + att topparna är inte slitna längre :) Jag skulle vilja lägga i en toning i håret men vet inte riktigt, dock blir det isåfall mörkare..

                                    

Nu väntar jag på att maten ska bli klar så jag kan ta kväll sedan. Ska åka och hämta mamma så hon kan ta sin bil sen men annars blir det en lugn måndagkväll här hos oss. Köpte en lite längre randig tröja idag på rean då jag var i stort behov av en, visar en bild sedan på den!

2011-02-07 @ 16:23:11 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Angelica - Gravid v36

Nej jag tror inte du kommer ångra att du sagt de. ;) Det är såklart inte lätt att va megastor och en klump jämt, men man älskar magen! Så fruktansvärt mycket! :)



Jo tack, en helt okej dag :D Själv då?

2011-02-07 @ 17:23:37
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Mikaela - gravid i vecka 38

Jaha :) Men det är fint med V klippt hår, för det hade jag med förut innan jag jämna till det. Dock minns jag inte varför jag gjorde det, kanske för att topparna blev så slitna, eller av den enkla anledningen att jag själv inte såg någonting av V klippningen ;)



Men en brun toning tycker jag du ska köra på - det är alltid kul att göra om det man kan göra när man är gravid, och håret får sig ännu ett lyft :) Mitt hår blev bra - väldigt blont! Men det var juh syftet.

2011-02-07 @ 18:07:35
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0