The Tourist

Igår såg jag och min älskade sambo filmen The Tourist. Jag har velat sett den länge sedan man fick se trailern på tv:n och äntligen fick jag sett den. Och jag kan inte säga något annat att fy tusan vad bra den var. Bättre än vad jag trodde fast att filmkritikerna hade sagt att den inte var så bra som man trodde. Men bullshit säger jag :) 

                                         

Den var riktigt bra. Både rolig, romatisk och actionaktig och jag rekommenderar alla att se den. Jag trodde slutet skulle sluta på ett visst sätt och jag satt och gissade mig fram men hade fel. Slutet kunde man inte gissa, inte jag eller sambon, att det skulle sluta som det gjorde förens den sista scenen om man säger så. Kan inte säga mer utan att avslöja hela filmen men jag rekommenderar att se den. Man behöver absolut inte se den med någon, man kan titta på den själv om man vill, Men jag gillar att analysera och prata om filmen undertiden så. Haha!

2011-02-06 @ 17:24:22 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofie, Gravid v. 14

SV:

Tack så mycket!

Grattis själv! :)

Om man kollar på bilder innan jag blev gravid så syns det en del, men magen är ännu inte stor.^^ Mja det går fort! :) Längtar tills jag får en riktig kula! Tycker att gravid magar är hur fint som helst!

2011-02-06 @ 17:38:43
URL: http://SofieSkogsberg.bloggplatsen.se
Postat av: Maria-längtan efter dig

Ja golvet blev helt sjukt bra!! :) Blir nog att vi gör lika på hela övervåningen och i vardagsrummet :) Blev mycket bättre än vad vi kunnat tro :) Roligt att du gillade det :)

2011-02-06 @ 17:51:05
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Postat av: Mikaela - gravid i vecka 38

Det är bäst att jag ser den där filmen snart eftersom du rekommenderar den! :) Jag har med velat se den väldigt länge!



Nej, jag tror att vi kommer ha i bakhuvudet hur vi inte vill bli som mammor, och känner vi att vi börjar komma dit så lägger vi i en lägre växel :) Eller, jag hoppas det är så.



Jag tycker att ni haft en bra lördagkväll, speciellt när ni såg den där filmen efter en liten lång kvällspromenad :)



Nejnej, vi ska åka till Västervik. Dock, Västervik ligger nästan 6 mil ifrån Vimmerby, men att åka till Kalmar som ligger 13 mil bort skulle jag nog aldrig klara med värkar :D Hih.

2011-02-06 @ 18:20:38
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Mikaela - gravid i vecka 38

Det lovar jag att jag ska göra :D Bara min sambo ställer upp som filmsällskap!



Åh, vad tråkigt :( Vad jobbar han med? Min sambo är ledig varje helg, men jag tycker helgerna går så fort, och speciellt när han vill lägga sig tidigt på fredagen för att han är så trött, och sedan på söndagen för att orka med morgondagen :(



Hahaha. Men då är vi två :D Jag vet knäppt heller vart saker och ting ligger, så jag bruakr få googla om jag är lite osäker, speciellt om vi ska åka iväg :P

2011-02-06 @ 18:56:06
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, precis! Jag hade köpt en mjuklift till Phil&Tedvagnen och den passar i den vi har nu också. Så eftersom vi bor på 3:e våningen utan hiss så är det perfekt att klä på henne och lägga henne i mjukliften i lägenheten och sedan bara bära ner till vagnen :)



Kram kram

2011-02-06 @ 19:26:53
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

haha åhhh, stackars dig :( Men ja, det hör ju faktiskt till! Jag har haft tur som har haft det så enkelt :P Men man ska ju inte se helt bort ifrån att det kanske kommer bristningar och grejer nu när magen har börjat sätta fart på riktigt ^^ Men jag smörjer och smörjer med sån där olja och hoppas på det bästa ^^

2011-02-06 @ 19:49:54
URL: http://saharan.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0