Mätt och belåten

Medans jag, för första gången, lagade hemmagjorda färsbiffar, som blev en succe förresten, så dammsög sambon av hela vardagsrummet och hallen. Fy tusan vad päls Gizmo fäller nu, det är hopplöst. Och ni skulle ha sett soffan, den var inte svart längre, snarare grå.

Så nu har vi infört en ny regel, att inga djur får vara i soffan längre. Vet att det inte är några problem att vänja bort det ifrån Gizmo, för han vill bara upp när han vill mysa. Men det får bli så, speciellt nu när han fäller all sin vinterpäls så blir det bäst så.

Nu ska vi ut i skogen bakom villorna och släppa Gizmo en stund, bäst att passa på innan mörkret faller. Nu faller snön lite lätt med så det är nog ljust en timme till!

2011-02-20 @ 16:22:28 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Fy fan! Leeloo har precis också haft en sån period! Men jag är glad att den kom fyra veckor innan Ameah kom för jag dammsög två ggr om dagen vilket jag inte hade haft lust med nu :( Hoppas att han slutar fälla så mycket snart!



Kramar!

2011-02-20 @ 17:45:10
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Ja absolut, vissa samlar jättemkt vatten vilket jag gladeligen har klarat mig undan;)

Foglossning såhär i slutet så man är konstant trött i svanken, men tänker att äntligen är det snart över..kom uuuuut,hihi=)

2011-02-20 @ 18:07:01
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0