En icke så god natt eller morgon

Tyvärr försvann inte migränen. Eller jag vet inte om det är migrän eller en envis huvudvärk. För idag så är jag inte lika ljuskänslig men känner mig tyngre i huvudet.. Men det blev iallafall inget jobb för mig idag. Jag vaknade till vid 4 tiden och kunde inte somna om, det pulserar och värkte något fruktansvärt och sedan dess har jag legat vaken. Somnade vid halv 9 en stund men legat kvar i sängen och försökt sova nu till 12.

Men det är fredag och jag och mamma ska äta fredagsmiddag tillsammans, vilket vi har börjat göra och jag bara älskar det :) Jag behöver min mamma mer och mer nu när graviditeten börjar närma sitt slut. Och sen ikväll kommer min underbara och älskade vän Jenny hit. Det var evigheter sen hon var här hos mig sist och nu ska vi äntligen ha vår myskväll + vi ska planera flera träffar framöver nu så det inte går så lång tid tills nästa gång!



2011-02-25 @ 13:27:46 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine

underbart med helg eller hur ! :) hoppas att du mår lite bättre. Jag har ryggvärk så in i bomben, men det kunde ju varit värre om man säger så !

2011-02-25 @ 14:02:48
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: SANNA

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram

2011-02-25 @ 15:03:10
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0