Det är inte bara jag som längtar

Igår myste jag och sambon i massor och som något som har blivit en daglig sak är att M ska prata med bebisen. Men igår var det en lugn dag i magen. Kände inte mycket, bara enstaka rörelser på morgonkvisten men sen var det lugnt. Och medans M försökte lyssna och känna efter på magen så pratade han lite mer i hopp om att bebisen skulle röra på sig.

Jag fick mig en chock när jag helt plötsligt hör M säga till bebisen "Nu får du allt ta och växa på dig, jag längtar efter dig. Vill ha dig här". Han har aldrig uttryckt sig så tydligt att han nu vill att bebisen ska växa till sig och komma. Tror han också börjar känna den lilla stressen att det bara är 4 månader kvar och det mycket som ska göras innan dess.

Jag kan ingen annat än säga hur lyckligt lottad jag över min familj. Min sambo som gör mig lycklig och låter mig vara den jag är, Vår hund som kompliterar mig och ger mig en annan lycka i livet för evigt och vår bebis i magen som har fått mig att inse att det är sant. Inom kort ska vi bli en fulländad familj, den längtan vi haft ett bra tag. Jag har snart allt i mitt liv jag behöver för att känna mig fulländad som person! Och inom ett år så ska vi ha skaffat ytterligare en hund till, ytterligare en dröm och ett mål som blir sann <3

  
Matte, Husse och Gizmo - När Gizmo var bebis och fick gå på ett stort äventyr <3

2011-02-13 @ 15:04:08 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: annie

Åh, vad sött att han sa så! :D

2011-02-13 @ 15:26:10
URL: http://hawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0