Skrek hej för tidigt

Ni vet uttrycket "skrek hej för tidigt"?!
Det var exakt vad jag gjorde efter mitt förra inlägg. 15 minuter efter vaknade Malva ledsen och somnade inte förena nu. Hon satt bredvid mig, försökte hålla sig vaken men tillslut efter mycket om och men gick det inte längre. Vet ej vad hon fick för sig, men hoppas det inte blir någon vana!!

Nu ska jag gå sista rundan med Gizmo sedan sova. Är helt slut, varit en låååång dag!! Godnatt på er!!

2011-12-04 @ 23:15:16 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

åh det där med att ropa hej är jag också snabb med, oftast hinner man skriva ett blogginlägg och sen ändras det på momangen ;) haha. kram på er

2011-12-05 @ 10:56:00
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0