Onsdag aka Lilllördag

Jag vet att det inte blivit så många inlägg nu de senaste dagarna. Men jag har jobbat, kommit hem till Malva och djuren, som ska rastas, busas med och underhållas + alla hushållssysslor..

Nu sover Malva och jag ligger i soffan och tycker synd om mig medans Vilda ligger på bröstkorgen på mig och Gizmo vid sidan om mig.
Har dragit på mig någon förkyldning med. Är täpp i näsan och har ont i halsen :/ Men jag tänkte ta en promenad med Gizmo strax (ska hoppa i täckbyxorna) och sedan blir det en varm dusch innan sovdags. Sista jobbdagen imon till januari..

2011-12-21 @ 18:42:15 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennica - nybliven mamma

sv: det känns riktigt underbar faktiskt :)

har ni fått någon snö nu då? har inte haft tid att sitta vid datorn så har inte hunnit uppdatera mig om vad som händer hos alla :)

2011-12-22 @ 04:50:35
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0