Nu tändas tusen juleljus

När vi klev upp imorse så var det kollsvart.
Först trodde jag att Malva hade vaknat mitt i natten, men icke, klockan var sju. Det var bara mörkt ute. Så nu hoppas jag innerligt att snön snart ska komma så det blir lite ljusare ute, detta mörker är dystert. Men när man har en pigg och glad tös och lättare det upp trots mörkret en del.

Ursäkta mitt språk nu MEN jävla skit iphone, aldrig mer säger jag. Jag ska aldrig mer ha en iphone. Den har helt och hållet gjort en inställning som har gjort att jag kan ej logga in på den. Man måste sätta i ett giltigt sim-kort utan PINkod, men alla simkort har pinkod. Det har tydligen hänt andra så jag är inte helt ensam, så jag väntar på att Linn ska hämta upp mig så vi kan åka in till telenor och se om de kan hjälpa mig.
Jag är LEDSEN. För tänk om den gjort en helt ny inställning och att allt har försvunnit från den. Kontakter kan man alltid lyckas få tag i och alla appar, MEN inte alla de bilder jag tagit på Malva sedan hon föddes med mobilen :( Jag har aldrig fått tiden till att föra över bilderna. och tänk nu om de är totalt borta :( Hade över 1500 bilder på mobilen och det var mest Malva.. Fan fan fan säger jag!
När det är dags att köpa en ny mobil på abonnemanget så blir det aldrig mer en iphone..



Mamma lilla tomteflicka :) I försök om bra julkort - misslyckades!

2011-12-14 @ 11:14:46 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: My - Mamma till Alma

nemen? jag älkskar min iphone! smumt de där med simkortet, de borde de funna fixa!!

2011-12-15 @ 16:05:37
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0