Julfirande hit och dit

Ja minsann denna julen har firats lite hit och dit. Men mysig jul trots ingen snö..

På självaste julafton var vi ute hos M släkt hela dagen och kvällen.
Juldagen åkte vi över till ön (Öland) där vi firade med min släkt. Ja halva släkten iallafall.
Idag har jag packat för fullt för imorgon ska jag åka tåg med Malva (för första gången) ner till Skåne, Malva för att träffa resten av släkten..
Jag är lite smått nervös över att åka tåg med Malva själv, tar typ 3 timmar som jag ska roa henne på ett tåg..

Malva med sin allra första docka, väldigt populär!!

2011-12-26 @ 22:03:51 Familjen Olsson - Lindström på äventyr Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Lovisa

Mysigt att få visa upp Malva för släktingarna!



Och det går säkert bra på tåget :) Sist jag och Lovisa åkte upp till Sthlm så gnällde hon lite när hon började bli trött. Då berättade mannen mittemot mig att han för några år sedan hade åkt tåg 5 timmar själv med sin 4-månaders dottern. Av någon anledning hade han råkat boka "tyst vagn" och väl på tåget var det fullt så han kunde inte byta med någon. DET hade blivit lite jobbigt :p

2011-12-26 @ 23:00:31
URL: http://lillalois.blogg.se/
Postat av: Landkrabba

Jag åkte till västkusten med Adam för några veckor sedan och det gick hur bra som helst! Jag hade visserligen inte vagnen med eftersom det blev så många byten hit och dit. Övriga resenärer verkade tycka det var kul med en bebis, trots att han på hemvägen pep som en kanariefågel hela tiden! :) Hoppas resan gick bra och att ni får trevliga dagar!

2011-12-27 @ 16:59:03
URL: http://landkrabba.blogg.se/
Postat av: My - Mamma till Alma

Alma fick också en docka i julklapp! :D

2011-12-30 @ 18:14:48
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0