En god morgon

Imorse vaknade Malva vid 7 och ville ha mat, vilket hon fick självklart :) En sådan snäll mamma jag är va?! Haha..
Efter en flaska ersättning så var jag bered att klä på mig lite och börja dagen. Jag la Malva ner i soffan, gick in i sovrummet och hämtade kläder, och kom ut i vardagsrummet och då låg. Malva med filten i ansiktet, nappen i handen och höll på att somna.
Så jag tog henne i famnen, hon somnade, och bar in henne till vår säng och la oss båda. Hon vaknade vid 10 för att börja på dagen på riktigt :) Snacka om sömn jag fått idag..

Så jag har hunnit varit ute med Gizmo, städar av hela badrummet, dammsugit och våttorkat golven, bäddat sängarna och busat & gosat med den bästa, MALVA :) <3

Det pratas om att många har snö och vissa fall kan åka pulka, men här är det ingen snö alls :/ Men den kommer väl hit till helgen..

2011-12-06 @ 13:31:28 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: fia

De är sjuukt fina! :)

2011-12-06 @ 15:41:47
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Jenny&Loke

Vilken sötnos!

2011-12-09 @ 08:44:23
URL: http://jennysundelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0