Åka tåg

Vår resa ner till Malmö gick bra. Vi tog tåg.
Men väl när vi skulle kliva av tåget så kom vi inte ut. Jag frågade vänligt om de kunde flytta sig så jag kunde komma ut (fullpackad barnvagn + resväska) men icke. Tågkontrollanten hjälpte mig av och bara körde på de som inte flyttade sig och sa "Välkommen till Malmö".
Just då kom jag på hurdana vissa människor (rättttt många) är där nere. Hänsynslösa och bryr sig bara om sig själva..

Malva har fått sååååå mycket kläder av min farmor och min faster, så nu har hon mycket att växa i :) Jag fick även 2 gigantiska mycket bra kvalitets handdukar och en bordlöpare av farmor min, som nu dekorerar hemmet.
Vi är väldigt nöjda med denna redan ner men Borta Bra Men Hemma BÄST, så är det bara.
Idag fick hela familjen gemensam sovmorgon till halv 10 :) Så utvilade är vi alla detta nyår :))

Tågresan ner. Jag tamar Skruttis(en vildkatt som syrran är jourmatte till). Malva står upp i soffan och försöker ta Nallen. Tågresan hemåt!

2011-12-31 @ 11:41:29 Familjen Olsson - Lindström på äventyr Permalink


Kommentarer
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Så söt hon är!!



Förresten, du skulle inte vara intresserad utav en ny, personlig och avancerad design? Just nu tar jag endast 50 kr för en header och 100kr för en hel bloggdesign. :)

2012-01-04 @ 20:43:08
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0