Värsnäs

Igår åkte vi ut till Värsnäs.
Så himla skönt att få komma ut lite i en annan miljö än där vi bor. Bara skog och vatten och massor av djur då :) Vi bestämde oss för att ta sista rundan där ute och släppa lös Gizmo, när det varit så varmt hela dagen och bara blivit korta rastningsrundor. Och gud vad glad han var för att han fick vara lös :) Det var nog 1 månad sen han var lös så han sprang runt men kom på direkten när jag kallade, Det är han himla duktig på. Sen skulle han inte våga "inte-lyda" matte. Hahah! Men vi såg solen gå ner och det var så himla mysigt, tyvärr laddade batteriet ut kameran så jag fick inga bilder på råddjuren som vi såg, men många blev det,..


 

 


Ikväll kommer Madde till oss och vi ska ut och promenera lite. Mycket roligare med sällskap än gå själv och det ska bli så mysigt. Har lite ont i halsen. Vet ej om det är för att jag har haft jobbigt att andas inatt och andas mkt med munnen inatt eller om det är något påång, vi får väl se. Blir att ej försöka pussa på Malva tills det onda är över..

2011-08-05 @ 14:38:31 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Vad underbart det såg ut på bilderna och skönt för Gizmo att få springa av sig lite :) Ska nog låta min lilla buse göra det i helgen också :)



Promenadsällskap är alltid uppskattat även om det ibland kan vara skönt att gå själv :) Testa att drick lite te med honung eller varm mjölk med honung så släpper det nog. Har själv haft det så förra veckan och det var för att jag sov och andades med öppen mun.

2011-08-05 @ 14:57:31
URL: http://mammacherie.se
Postat av: fian- mamma till Alex

oo så mysigt. det är fint där :) härliga bilder! kram

2011-08-05 @ 15:13:32
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0