Redan måndag? puhh

Värst vad helgen går fort, samtidigt tråkigt som kul för det innebär att sambons jobbpass öär över och kan vara hemma med oss nu :) Idag blir det nog hufsat lugnt, ska hinna med 2 långpromenader nu på förmiddagen och kväll är det säsongpremiär av CSI New York, vilket jag gillar. Imorgn tisdag ska Malva och jag på sång för barn mellan 0 - 6 månader. Onsdag har vi tvätten på kvällen. Torsdag är det bvc besök, jag ska på bio med Madde och ha barnfritt en stund. Fredagen innebär shopping i massor på dan sedan är Malva och jag ensamma igen. Lördagen är det inflyttningsfest hos sambons bror + hans tjej sen söndagen blir det sova så mkt som möjligt. Under tiden så ska det städas av lägenheten, planering av dopet, lite geocaching med mera.. :)

2011-08-22 @ 09:21:50 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: fia

tummen upp för bebisar som sover bra! har det lika här, fast hon vaknar vid åtta för sin morgonflaska och sover vidare.. men hur gammal är din tjej nu ? hon är väl fortfarande ganska liten? :D så söt så!!



ja det är ju svårt det där med jul.. speciellt om pappan vill att man ska fira med hans familj och man själv vill fira med sin familj

2011-08-22 @ 09:51:24
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Marie

Fullt upp i veckan alltså. Kul när det händer saker =)

Jag skulle med vilja gå på babygruppen på öppnis med Magdalena men vet inte om jag tycker det är för tidigt eller inte. Frågan är om det blir för min skull eller för hennes? Känns som att hon är för liten för att uppskatta det men vad vet jag. Du får gärna skriva och berätta vad Malva tyckte om det när ni har varit där =)

2011-08-22 @ 10:58:22
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0