Planering av dop + önskelista

Hej alla mammas läsare, Malva här!
Den 25 september, en månad kvar, är det dop av mig i kyrkan. Det är mycket som ska planeras men det överlämnar jag till min mamma, som sliter och gör ett bra jobb ifrån sig. Duktiga mamma!

Nu är det så att mamma har fått förfrågningar på vad jag önskar mig och det är inte det lättaste. Men här är en kort lista på saker som jag kommer ha stor användning av, saker som mamma eller pappa för eller senare köper till mig, sånt som jag behöver och vill ha.


Jag vill ej samla så silverskedar. Smycken går även bra men då ska det vara berlocker till ett barnarmband som jag kan ha i mitt smyckesskrin..

/ / Lite leenden, skratt och dreggel ifrån Malva
~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~

Planering av dop är något som är lite stressande.
Man ska få plats med alla, vart man ska vara på dopfikat, vad ska man bjuda på för mat/fik, dekorationer, vad Malva ska ha på sig och vi med mera. Visst allt löser sig, det gör det och det är den närmsta släkten som kommer så de bryr sig bara om lilla Malva ändå :) Men det är en månad kvar och vi ska nog hinna. Det tror jag!

2011-08-25 @ 16:47:00 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0