Oväder

Ikväll drog det in ett oväder här i Kalmar.
Åska, blixt och regn i massor, mysigt kan andra tycka men jag är inte så jätte förtjust u det. Kanske är det för att jag är rädd att bli träffad av blixten :/
Men jag fick ett par bilder. Bilden nedanför visar hur det såg ut när ovädret var påväg in, Fin bild fast det ändå kan vara så negativt med sådant väder.  Ser ni mörkt det är bakom mig och Malva på sista bilden. Nu är det mörkt må tro,.

Jag ska natta lilltösen nu sen blir det filmmys med sambon <3
Godkväll på er, hoppas ni haft en bra måndag!




2011-08-08 @ 22:08:42 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

här har det också blivit storm! självklart när jag har semester :p

2011-08-09 @ 09:53:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0