Nybäddat

Idag har Malva fått sin säng renbäddad och bytt från det beiga påslakansetet med små djur på till beige vitt, randig och med stjärnor :) Likadant set som hon även har i vagnen. Inatt hade jag tänkt testa att malva skulle sova under täcket, för idag har det har varit kyligt i vindarna och nu på kvällen är det kyligt, så då tänkte jag att hon fick sova under täcket och ej ha filten istället som täcke. Vi börjar faktiskt gå mot kallare tider nu..

Såhär ser det ut i Malvas säng!


Nallarna i höger 6 vänster hörn har jag vunnit på tivolin och jag kan ej slänga dem, så Malva har fått dem av mig (sålänge). Den vita pläden med bruna nallar är brun med vita nallar på baksidan, har Malva fått av sin gamelfarmor (min farmor). Hur mysig som helst!

Nu ska jag försöka få min lilla madam att sova. Hon är så trött men ändå kan hon ej sova. Svullna röda ögonlock och gnugg i ögonen + lite kinkig betyder ändå väl att man är trött?! På Malva gör det det..

God kväll och hoppas ni haft en bra söndag. Jag har haft fullt upp, därför ej bloggat någet men imorgon ska jag bättre på mig, LOVAR!!  

2011-08-21 @ 21:00:17 Malva 0 - 3 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: fia

gud vad mys!:)

2011-08-21 @ 21:32:59
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0