Lite nytt

Igår köpte sambon ett halvstryp-halsband + flexikoppel till Gizmo, som han stormtrivs med och det går mycket bra med Gizmo i koppel nu, Och malva fick 2 pyjamaser och ett set som består av en tunika/klänning med byxor.
Idag köpte jag mig själv ett par jeans och en kavaj som jag trånat efter länge + lite småsaker till Malva som dregglisar, strumpor, jeansklänning, pyjamas, bodys. Och sambon fick sig en shorta av mig :) Här är vi snälla mot varandra och köper lite småsaker åt varandra :)

 
Koppel och halsband åt Gizmo.         Klänning/tunika + byxor åt Malva.


Pyjamaserna åt Malva från Pappa.

Det som jag köpte idag har jag ej tagit bild på. Har ej hunnit och nu orkar jag inte. Jag ska gosa ner mig med Malva i soffan för nu är vi trötta efter 6 timmar på stan idag!! God fredag!!

2011-08-26 @ 20:02:04 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0