I am everywere

Det känns som om jag alltid har något att göra - Blir det så nu när man är småbarnsförälder?!
Iallafall så hinner jag inte med allt jag planerat att göra om dagarna. Mina plander skiter sig ibland helt enkelt, tror det är fler än jag som känner så. T.ex. skulle jag ha städat, men det hann jag inte med så det får vi ta imorgon istället..

Men i lördags så var det iallafall den sista dagen på Kalmars stadsfest och vi fick besök av Camilla & David med deras söta son Abbe. Det är inte varje helg man får sånt fint och trevligt besök, och trevligt var det. Det är cirka 6 veckor mellan dem och Abbe är en lång kille. 1 cm mindre än Malva bara och 1 kilo lättare :) Nu märker man skillanden men det kommer inte märkas sedan när de blir äldre, jag menar 6 veckor är ju inget..


Malva, 9 veckor+ & Abbe, 3 veckor+ :)

2011-08-14 @ 23:37:21 Malva 0 - 3 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

aww så söta båda två! :) det är otroligt hur fort de växer i början

2011-08-15 @ 08:02:59
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Världen är allt bra liten! David är min systers bror. Sjukt!



2011-08-18 @ 21:48:46
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0