Halsont

Godmorgon på er
Denna morgon vaknade jag upp med halsont. Inte kul. Usch jag vill verkligen inte bli dålig nu, har så mycket framför mig så hinner inte med att bli sjuk. Attans! Men på tal om något annat så hade jag planerat att börjar springa/jobba idag. Jag har ju ett problem sedan år tillbaka med mitt knä, det var därför jag slutade med MAI/friidrott. Men jag kände att jag behövde komma i form lite, förbättre min pinsamma urdåliga kondition och få börjar vårt nya hälsosammare liv. I och med halsen nu då så tror jag att jag får skippa joggingen idag och bara städa och tvätta istället som också står på onsdagens schema..


Malva igår hos mormor!

2011-08-24 @ 08:02:23 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie

sv: Jag såg inlägget du skrev igår om sångstunden och det såg ju riktigt mysigt ut. Jag hade fått en bild av att man sitter i en ring med sina barn i knät men när jag såg bilden du la upp att dom ligger ner på en filt så såg det riktigt mysigt ut för dom små. Nu vet jag inte hur dom gör hos oss här men jag kan ju i alla fall gå dit och se. Dom har måndagar och onsdagar här för de riktigt små så jag ska försöka komma iväg idag =)



Hazel skäller också på andra hundar. Och hon är sjukt hoppig när det kommer folk och hälsar på. Pierres syster är hudrädd så det är lite jobbigt för henne när Hazel är på henne så.

2011-08-24 @ 08:48:52
URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: catrine

Sicken fin bild på lilltjejen :) såååå mysigt när dom har klänningar osv på sig när dom är såhär små :)

2011-08-24 @ 09:38:13
URL: http://catineclaesson.blogg.se/
Postat av: Linda Rangfeldt - mamma till Tyra

Tack så mycket :) det känns helt underbart. Klart det har varit up's and down's i början när man va så förbannat trött efter förlossningen och så men nu har det rättat till sig och även Tyra sover bättre och längre :)

2011-08-24 @ 10:21:10
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Usch fy, inte kul att ha ont i halsen :( hoppas det går över snart.

Står samma på mitt schema idag hihi, hemma-fixar-dag!



Ser fram emot nästa vecka :) hoppas vi kan få ihop en dag! kram kram

2011-08-24 @ 13:01:15
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0