BVC besök

Dagens bvc-besök kändes bra.
Malva får nu, efter att ha testat många alternativ, ersättningen Althera + miniformdroppar + laktulos 1gång/dagligen. Med detta ska hon bli bättre. Det är förmodligen komjölken hon reagerar på, som finns i de flesta ersättningar. Men fungerar denna så ska hon få den receptbelagd så vi kan hämta ut flera, blir billigare så än att köpa dem styckvis.

Malvas vikt är 5925g, längd 58cm (vilket vi gillar att hon ökar på längden och inte bara på vikten) huvudfång 39,5cm. Vi har ett återbesök nästa vecka igen för att kolla vikten och magen på henne.



Även ett mamma-samtal har avverkats och det gick bra. No problems :) Nästa vecka har jag ett återbesök hos min barnmorska på MVC på en efterkontroll. Vill egentligen inte gå då jag känner att jag mår bra och är helt återställd down under ;)


2011-08-17 @ 14:43:41 Malva 0 - 3 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria mamma till Leo <3

Fin blogg :)

Hoppas att det löser sig för eran guldklimp med magen :)

2011-08-17 @ 19:10:06
URL: http://mariahelenejacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0