Bebisträff och kusinmys

Idag har Malva och jag haft fullt upp hela dagen.
Först blev det lunch och fika med fina Sofie och sötaste Alex. Första gången vi sågs och jag kan säga att det märktes absolut inte, båda lika pratglada :) Det som är mycket roligt att träffa denna tjej är att vi har läst varandras bloggar under graviditeterna och bor bor bara 2 mil ifrån varandra och sågs för första gången idag. Jag måste säga jag var lite smått nervös först men efter en kram ifrån Sofie och 2 minuter som sällskap kan jag faktiskt säga att jag har funnit mig en ny vän :)

Sedan firade Mickes släkte och jag honom i efterskott, då han fyllt år. Så Malva och kusinen Leon fick hälsat och tittat på varandra. Det är himla kul att de får växa upp med varandra, det skiljer bara 5½ månad mellan dem!






2011-08-31 @ 21:52:50 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Längtar redan tills nästa gång ;-)

2011-09-01 @ 14:25:38
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0