Barnfritt

I söndagskväll var jag barnfri. Lite mamma-ledig :)
Jag och några väninnor åkte till Strand och hade kul. Så kul har jag inte haft på länge, det var toppen och jag lever på det än,. Det har varit så mycket sedan Malva kom. Med operation, magproblemen för Malva, ingen sömn och hunden varit orolig. Men nu börjar allt falla på plats och jag bara älskar mitt liv, min familj <3
Så igår blev det ingen bloggande då jag var så trött och bara mös med familjen och en vän..

 

2011-08-02 @ 12:29:14 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vad skönt, det behöver man ibland! Det är ju en fördel med att inte amma, att man kan åka iväg några timmar.. :) Nu har jag börjat göra upp en "sluta-amma-på-dagen-plan" och som det ser ut nu så får jag vänta ytterligare lite på att åka iväg :P Haha. Runt 7½ månad tänkte vi att hon skulle försöka vara amningsfri dagtid! Nattetid vet vi inte hur lång tid det kommer ta ... :P

2011-08-02 @ 20:16:28
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0