Underbara lördag

Jag har hittills haft en helt underbar lördag. Börja min dag med att bli upphämtad av Jenny (som längtar så mycket efter skrutten, den börjar klias i fingararna där med) och vi begav oss ner till stan för lite shopping. Jag hittade en otroligt skön oversized rosa tröja som jag kan ha till både jeans och även leggings som för en gångs skull inte sitter så tajt runt magen, ett par ljusgråa leggings med "silver" detaljer och resår vid ankeln, en nagelfil + naturligt nagellack och en eyeliner väsare..





Nu ska jag ha en myskväll med sambon. Han valde att stanna hemma och ha myskväll och pyssla om mig (har haft ont i kroppen och jobbiga sammandragningar igårkväll/natt och har väldigt ont i kroppen idag med) än att gå ut med sina kompisar. Gissa om jag blev sååååå glad att han valde mig ikväll <3 Mitt älskade hjärta, superpappan!

2011-04-09 @ 20:28:30 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är så mysigt! Älskar er ;) <3

2011-04-09 @ 22:30:23
Postat av: Jenny

Tack för en toppen lördag älskade vän! Love you <3

2011-04-09 @ 22:31:48
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Skönt att du hittade lite kläder gumman! :)

2011-04-10 @ 11:34:36
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh tackar, ja han är alldeles ljuvlig vår Alfred! Men det säger väl alla mammor, men känslan är helt obeskrivlig! Lever i en lyckobubbla! Inte så långt kvar för dig nu heller;)tiden går fortare än vad du tror;)

2011-04-10 @ 13:08:51
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0