Vänskapsarmband

Idag så träffade jag min efterlängtade vän Jenny och vi hade det lika underbart som vanligt. Hon är en person som kan läsa mig utan och innantill. När jag hoppade in i bilen så sitter hon med en lite påsa. Där i ligger våra vänskapsarmband som hon har valt, och det kunde inte finnas något vackrare. Det är helt otroligt hur väl känner mig, att hon visste jag skulle gilla det svarta med vita pärlor. Idag stärktes vår vänskap <3





(Jag är den bleka med svart/vit armband, Jenny är den bruna med bruna/vita armbandet)

2010-09-09 @ 20:20:47 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Haha va rolig du är :P

2010-09-10 @ 02:20:02
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Gud vilken fin blogg.



Vilka fina bilder, och vilka fina armband.

Värst vad många 'fina' ord det kom med i denna kommentar. :D



2010-09-10 @ 13:27:57
URL: http://aquadeema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0