Staff meeting

Är så besviken på Ica Maxi. Köpte aldrig en kanelbulle igår, och skulle göra det idag istället, MEN det var slut. Även de nybakade och frysta. Så det blev icke någon kanelbulle för mig, eller ja kanske om några dagar jag kan nog allt fixa en.

Nu ska jag strax iväg och jobba. Är rätt trött. Håller nog på att bli dålig, känner mig så kymig i kroppen och ont i halsen. Vi har personalmöte + att jag ska öppna och räkna kassorna. Måste göra det nu när jag ska jobba helg och på söndagen jobbar jag själv. Men det kommer nog gå bra, är inte allt för orolig men hoppas bara att jag inte blir mkt sämre för jag vill ju trots allt vara på topp första helgen själv.. Jobbar inte längre än till 2 vad jag vet, ska kolla med min chef lite om lön och det imorgon! Måste ringa till bilhandlaren och deala med honom, Nu jävlar blir jag arg...
Onsdag är det idag, blir det utgång för de flesta eller sparar ni er till helgen? ;)

2010-10-06 @ 08:12:51 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

Hahahaha wtf?! Vilken jävla maxi handlar du på??? Kom till maxi haninge, vi har bullar åt hela svenska folket ;)

2010-10-06 @ 08:54:38
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

allt bra??:)

2010-10-06 @ 10:21:48
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: emelie

allt bra?:D

2010-10-06 @ 18:37:56
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0